יום חמישי, 1 במרץ 2018

Mother of Dragons

שוב הגיע פורים, ואני מודה, השנה אחרי הלידה של לב חשבתי להיכנע ולקנות תחפושת של מואנה.
אבל אז בילי הגיעה עם הרעיון להתחפש לדרקון יורק אש!
אותגרתי.
החלטתי לקבל את האתגר...
וכך מצאתי את עצמי שבועיים אחרי הלידה (ושבוע לפני פורים) בנחלת בנימין מחפשת בדים נוצצים ומנסה לתפור בין הנקה להחלפת חיתול.


התחפושת של הדרקון הראשי מורכבת מטייץ מנצנץ, הוספתי לו בצדדים קוצים מלבד. את הגזרה לטייץ תוכלו להוריד בחינם מהבלוג   love notions 

ליצירת הקשקשים על החולצה גזרתי רצועות מלבד ותפרתי לחולצה. מניחים את הרצועה התחתונה ביותר, תופרים לאורך, ומניחים מעליה בחפיפה קטנה את הרצועה הבאה.



 את הגלימה הכנתי משתי רצועות בד תפורות ימין על ימין, כשלצד החיצוני הוספתי קוצי לבד. חיברתי לולאות מגומי (כמו בתחפושות של כנפיים של פרפר) אותן מלבישים על הכתפיים ומפרקי הידיים. בילי היתה מאושרת לעוף עם הגלימה הזו.

ההתלהבות הרבה ביותר נרשמה לזכות האש.
גוזרים שני קרטונים, צובעים ומדביקים מכחול ישן בינהם, ותקבלו ילדה מאושרת שיורקת אש על ההורים שלה.


התחפושת של לב היתה הפשוטה ביותר (ילד שני, משקיעים פחות...) וכללה אוברול שקניתי בלילי ותום (שנה הבאה אני אתפור אוברול), גזרתי אותו לאורך, חיברתי קוצים וסגרתי.
שתי הדרקוניות שלי



את הטי שירטס של הורי הדרקוניות הדפסתי באמצעות ערכת דפוס משי החדשה שלי.
הערכה מאפשרת לי להדפיס כל דוגמא שאבחר, אפשר לשדרג חולצות שכבר יש בארון וגם לייצר פרינט על בד לפני התפירה.
ברגע שיוצרים את השבלונה אפשר להדפיס אין סוף פעמים, זהירות זה ממכר!
את הערכה אפשר להזמין כאן


יצירת השבלונה- 4 שנים של לימודי אדריכלות בטכניון הכינו אותי לשרטט ולחתוך קרטונים בלילות...

אני ולב הדרקונית בת החודש. עדיין מעכלת את העובדה שאני אמא לשתיים...

פורים שמח!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה