יום חמישי, 7 בינואר 2016

חורף כוכבים ותפירה

לפני שלוש שנים עשיתי קורס תפירה ב 6B. המורה היתה אורי טופז, ומעבר ליסודות התפירה היא לימדה אותי להסתכל על בגדים ולנסות להבין איך הם בנויים. היא היתה סבלנית לאלפי השאלות שהיו לי ולכל השינויים שרציתי להכניס בגזרות שהכנו (כי אני לא יכולה להיות כמו כולם). מאז אנחנו חברות, אני עדיין מטרידה אותה בשאלות תפירה, ועוקבות באדיקות אחרי הבלוג שלה גזורות.

את החצאית הזו אורי לימדה אותי להכין, מתמונה שהבאתי לשיעור. 


הגזרה היא מלבן, עם כיווצים בחלק העליון. חגורה שבחלקה היא קשיחה וחלקה גומי וכיסים עם גימור של סרט אלכסון. 
לכבוד החורף (והבלוג) החלטתי להכין גרסה חורפית מבד כוכבים אהוב במיוחד. 


אני כל כך אוהבת את הבד שהכנתי ממנו גם כרית נוי לספה
פינת התפירה שלי

 הכנתי גירסא פשוטה יותר של החצאית, הכיסים מבד טריקו ומוצנעים בתוך החצאית (כי לתפור סרט אלכסון עם ילדה בת שנה על הברכיים זה לא פשוט)
את החגורה הכנתי מגומי מנצנץ

 הצעת הגשה חורפית



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה