יום שני, 21 באוגוסט 2017

פוסט פוסט הריון


גם במהלך ההריון הצלחתי לעמוד באתגר הללא קניות שלנו.

בגלל שאני אוהבת גזרות רחבות יצא שרוב הבגדים הרגילים שלי עלו עליי ממש עד הרגע האחרון.
בנוסף קיבלתי בהשאלה כמה מכנסי הריון ותפרתי כמה בגדים שאני מניחה שישמשו אותי גם אחרי.
היו כמה אירועים שהייתי ממש חייבת בשבילם בגד חדש כמו חג שבועות - שדרש שמלה לבנה וחתונה שהייתה הזדמנות לתפור בגד חגיגי ומנצנץ.

manila by seamwork

 מכנסי טייטס הם פריט חובה להריון.
מאד שימושי ונוח , ובמיוחד כשהולכים לשיעורי פילאטיס להריוניות. 



שמלה חגיגית שתפרתי לכבוד חתונה של חברים. 
בגזרת טוויגי מהאתר גזורות שהתאמתי לבטן ההריונית. 
מבד בצבע כחול וזהב שהתאהבתי בו בחנות כבר די מזמן וחיכיתי להזדמנות שאוכל להשתמש בו.




לחג שבועות הייתי צריכה בגד לבן. 
לקחתי חולצת טי שירט ששכבה בארון של בן הזוג ללא שימוש והפכתי אותה בקלות לשמלה ע"י הוספה של רצועת בד עם כוכבים.



חולצה מנומרת
חולצת טי שירט פשוטה מבד מהמם שתפרנו לעצמנו וגם לבן הזוג, כי אי אפשר לעמוד בפני הבד הזה...



חולצה לבנה בגזרה שהשתמשנו בה לסווטשירטים חורפיים בפוסט הזה
והפעם בחרנו בבד דק שמתאים לתקופת האביב.


במהלך חודש מאי עדי ואני השתתפנו באתגר שבו לובשים כל יום משהו שתפרנו. אז הנה הצצה לכמה בגדים שלא תפרנו במיוחד אבל עדיין שימשו אותי בתור בגדי הריון. 
ואפשר לראות את כל האתגר באינסטגרם שלנו.



אוברול קייצי מהאתר גזורות. אחד הפריטים הראשונים שעדי ואני תפרנו יחד, עוד לפני ימי הבלוג.



מכנסים קצרים שתפרנו בקיץ שעבר שהופיעו בפוסט הזה
ומאז היו בשימוש אינטנסיבי במיוחד וגם התכווצו מאד בכביסה...



שמלה מכופתרת אחת מרבות שהכנו בעבר מחולצות גבריות, אתן כבר מכירות את האובבסיה שלנו לחולצות מכופתרות...


כעבור 9 חודשים....
3>

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה