יום שני, 29 בפברואר 2016

T Shirt loving


קרוז טי שירטס ושרשרת מהעולם המופלא של גיא גיל
אין פריט שאנחנו אוהבות יותר מטי שירט ואין תחליף לטי שירט מושלמת, 
כזו שמתאימה לך בדיוק, מבד נעים,
שאפשר ללבוש אותה בבית אבל גם לשדרג אותה עם שרשרת מיוחדת ולצאת לדרינק עם חברה.

האובססיה שלנו לתפירת טי שירטס התחילה כשאורי טופז מהבלוג גזורות פירסמה את ה"קרוז טי שירט"   גזרה מושלמת לטי שירט עם שלושה תפרים בלבד, חצי שעה של עבודה ויש לך טי שירט חדשה.


הקרוז שירט הראשונה שתפרנו

אני הייתי בהריון עם בילי, הארכנו קצת (והרחבנו) והיתה לי חולצה סופר נוחה.



מיכל בקרוז שירט מבד טריקו נעים



אנחנו כל כך אוהבות את הגזרה שהיינו חייבות לעשות לה גירסאות נוספות.
ענבר האריכה את השרוולים, חיברה חצאית, ויצרה את השמלה השווה הזו. זה החלק הכי מהנה בתפירה, להתנסות, לשנות, לשרג וליצור בדיוק את הבגד המיוחד שאת רוצה. 
למרבה השמחה אורי מגזורות העלתה עוד גיזרה של טי שירט והפעם  טי שירט חורף. כמובן שמיד קפצנו על ההזדמנות לתפור עוד סוגים של טי שירטס...
הפעם יצאנו לצלם על הגג של חניון בית הדר
תכירו את צביקה הגורמט האהוב עלי מבית שלי דהרי



perfect fit
ענבר בקרוז טי שירט ששודגה לשמלה עדי בטי שירט חורף מבית גזורות
תפרנו וריאציה נוספת של הקרוז והפעם כחולצה חורפית מבד סריג מחמם.
מהשאריות של הבד הכנתי לבילי טייץ חורפי מתוק עם גומי מנצנץ.את הגזרה לטייץ תוכלו להוריד בחינם מהבלוג   love notions
אני מודה שאנשים נעצו בנו מבטים תמהים כשיצאנו מהבית עם הבגדים התואמים
בילי בטייץ חורפי וחולצה של ראלף לורן

אם קראתן עד כאן, אנחנו משוכנעות שאתן רוצות לתפור טי שירט משלכן, והחלטנו לפנק אתכן ב 50% הנחה לחנות הגזרות של גזורות!





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה