יום חמישי, 21 בינואר 2016

Reconstruction

אנחנו מאמינות שאנשים שמניחים בגדים במרחב ציבורי ולא באשפה עושים זאת מתוך תקווה קטנה שהבגד יגיעו למישהו אחר שישתמש בהם בתבונה. חוץ מהסיבה האקולוגית, מדי פעם אנחנו שמחות למצוא מציאות. 
את השמלה הזו מצאתי בערמת בגדים בגן מאיר. היו שם המון בגדים ולא היה לי הרבה זמן כי עידן עמד לידי ומחה נמרצות. בחרתי אותה בגלל הפרינט שקרץ לי בערמה.
אחרי שכיבסתי את השמלה בחנתי אותה מקרוב. החלק העליון דומה לחולצה מכופתרת שמחוברת לחצאית פליסה שהגיעה לי עד השוק. לפי התפרים היא לא שמלה תעשייתית, אלא שמלה שמישהי תפרה באהבה רבה, והתגלגלה איכשהו לערמה בגן מאיר.
הזעקתי את ענבר לעזור לי בשיפוץ.
Before
ענבר קצת דקרה אותי
 כדי לשמור על הפרופורציה בין החולצה לחצאית קיצרנו את השמלה מהמותן.
הצרנו את השרוולים והוספנו קישוט לצווארון.

  
הוספנו קישוט קטן לצווארון

After 
מעניין למי היא היתה שייכת קודם....

2 תגובות: